Verkoop & CRM
Volg prospecten en offertes op de voet
Een verkoop begint altijd met een goede, duidelijke offerte en een correcte opvolging. Met DF one begint CRM of Customer Relationship Management, ook wel klantenrelatiebeheer genoemd, meteen in de offerte module. Telkens als er iemand een activiteit voor een offerte in het systeem brengt, zal het systeem vragen wanneer hij hier zal op terugkomen. Door een datum in te geven, zal er automatisch een agendapunt worden aangemaakt in de agenda van de vertegenwoordiger die zich inzet voor de offerte. De activiteiten, correspondentie en agendapunten worden bovendien gekoppeld aan de relatiefiche, zodat u op ieder moment een volledige historiek van al uw contacten met de klant kan nakijken.
Behoud het overzicht en maak analyses van uw offertes
Door de extra functies overzicht offertes en analyse offertes kan u op ieder moment weten waar het bedrijf staat en wat u nog kan verwachten.
Onze modules zijn uitgebreid en kunnen echt tot in detail gaan. Aan de hand van criteria en parameters die u zelf kan instellen en aanpassen, kan u zien aan welke doelgroep de offertes zijn gemaakt, via welk kanaal ze tot bij u komen (beurzen, websites, prospectie, etc.), wat de slaagkans is en waar er geografisch nog werk aan de winkel is.
Druk productlijsten af per groep en met foto's
Maak uw lijsten en assortiment aan in PDF-formaat, rechtstreeks vanuit ons ERP pakket. Per groep, met of zonder foto's, met het logo van uw bedrijf, prijzen, teksten. Bepaal zelf het aantal kolommen, de scheidingslijnen en de hoogte. U stelt het op maat af, DF one genereert het.